Weissensee, Austria - Polarsteps

Vrijdag 24 januari Wat een belevenis, we hebben vanmorgen op het Grote Meer geschaatst! Super, alleen maar zwart ijs naar de Dolomiten Blick, aan het einde van het meer. Het leek wel Zweden, zo mooi. Nog een klein rondje om het af te leren en om half 12 terug naar het hotel voor de lunch. Na de lunch de wandelschoenen aan en rond het Kleine Meer gelopen. Gelukkig was de wc iets voorbij de camping geopend. aan de andere kant bij Petra, een uitspanning aan het ijs, cappuccino met Apfelstrudel ohne Sahne genomen. Leuk gesprekje met een vrouwelijke (mede)directeur van een bedrijf dat een heren marathonteam sponsort. Daarna door naar de feesttent waar Arnoud en Annemarie net binnen waren van de 200 km. Annemarie was 4e met 7.28.53. Zij was helaas gevallen in de laatste bocht. Arnoud had met 7.21.44 ook een mooie tijd gezien zijn rugblessure. Uiteraard weer een rondje massagestoel, sauna en relaxstoel en even mijn dagboekje bijwerken. Vanavond naar het blarenbal, maar eerst nog avondeten met voor mij iets van ravioli: Eierschwammerl-Maultaschen an Pilzensauce.
  1. HannekeSchrijen
  2. Weissensee 2020