Kuala Besut, Malaysia - Polarsteps

Dag 10: Weg van Tioman en richting het Noorden naar Besut met op de helft een overnachting 🤪😬 in Dungun. Vanmorgen vroeg op om 06:00 op de pier aanwezig zijn voor de 07:00 ferry terug naar Mersing. Ferry komt 40min eerder en zodra iedereen die er stond is ingestapt vertrekt hij 30 min eerder dan schema ( je zult maar denken dat hij echt om 07:00 weg vaart 😬 ) Aan boord ff verder getukt en de 2uur en 30min waren dan ook zo voorbij. Petra bij de spullen achter gelaten en ik 11 min naar de auto lopen. Daarna oppad om 493km te gaan rijden in 2 delen, in 1x is het ruim 7 uur sturen dus hadden we een hotelletje geboekt in Dungun op 2 uur van Besut. Daar aangekomen ingecheckt en de " kamer " bekeken ( kosten €15 voor 1 nacht ) nou dat was te zien 😬🤪😂😂. Geen ramen erg klein leek wel een bezemkast, en omdat ik Boris Becker niet ben, de sleutel ingeleverd en ........... vertrokken een verbaasde hotel medewerker achter gelaten. Dus nog bijna 3 uur doorgereden en een beter hotel in Besut gevonden zodat we morgen eerder over kunnen varen naar Perhentian. Foto's zijn van onderweg, wel veel apen gezien.
  1. Singapore & Malaysia, 16 Sept. 2022 🛫
  2. Kuala Besut