Dibulla, Colombia - Polarsteps

Palomino! Heel veel lekkere sunsetjes, biertjes en lekker eten. Palomino is een klein dorpje aan de noordkust van Colombia en bestaat uit 1 hoofdstraat met veel winkeltjes, restaurantjes. Iedereen loopt hier op blote voeten en er wordt veel gesurfd. Het was een soort retreat voor ons na de lost city trek en we namen ons tijd om gwn even te chillen en 3 daagjes niks te doen. We verbleven in dreamer hostel waar je een zwembad, pooltafel en een directe uitgang had naar het strand. Ik heb perongeluk een soort bruiningsolie gekocht ipv zonnebrand dus ik moest er aan geloven en ben gigantisch verbrand, haha lekker dan. De laatste avond aten we bij een toprestaurant genaamd cocota waarbij ik het lekkerste at van de afgelopen maand, daarna spraken we af met een Nederlands stel en dronken wat in een café met live muziek en veel hippies die raar stonden te dansen haha Daarna rolden we door naar Praba beach en dansten we tot in de vroege uurtjes op dikke house beats en reggaeton, was erg gezellig.
  1. Guatemala - Colombia - Curaçao
  2. Dibulla