Coconino County, United States of America - Polarsteps

Na het ontbijt richting de Oostelijke ingang van Grand Canyon NP gereden. Het is een immens grote canyon. Eigenlijk overal waar je kijkt is de Grand Canyon. Het is heel indrukwekkend. Toch is het niet het mooiste wat we gezien hebben. Waarschijnlijk omdat het vooral allemaal diep en ver weg is, alle uitkijkpunten vergelijkbare vergezichten hebben, maar vooral omdat de paden hier aangelegd zijn, het stikt van de touringcar toeristen en overal hekken te zien zijn. Als we een stukje doorlopen komen we gelukkig delen tegen zonder hekken en kunnen we op rotsen klimmen en hebben we mooi uitzicht met maar een paar mensen, of zelfs helemaal alleen. Dat is meer ons ding! Als we in de namiddag aankomen in Williams, een authentiek Route 66 stadje, kijken we in een paar slechte toeristenwinkeltjes. Op zoek naar eten zien we hier voor de verandering wel leuke kleine tentjes, waar aandacht besteed is aan de aankleding. We besluiten ter afwisseling bij een Italiaan te gaan eten. Ik had het niet verwacht, maar hier geen Big American Pizza, maar een pizza met dunne bodem uit een houtoven! Heerlijk!! Spuugscore 8:4 voor Sharin
  1. Western USA
  2. Coconino County